2013. március 3., vasárnap

Csináld magad még 1 egyedi cipős polc á la Divatmalom - Do it yourself noch 1 individuelles Schuhregal á la Divatmalom


A "Csináld magad egyedi cipős polc á la Divatmalom" bejegyzésemben már beszámoltam arról, hogyan tudtok olcsón, jópofa "bútor darabot" készíteni. Most bemutatom az utolsót, amivel elkészültem. Ennek a darabnak is ua. az alapja, de dizájnjában egy kicsit eltér az előbbiektől. In meinen Beitrag "Do it yourself individuelles Schuhregal á la Divatmalom" habe ich schon erzählt wie Ihr günstig, coole "Möbelstücke" machen könnt. Jetzt zeige ich Euch meine letzte Kreation. Die Grundlage dieses "Regals" ist gleich, wie bei den anderen, aber im Design gibt es einige Unterschiede. 

Ahol levágjuk a doboz tetejét a paír könnyen megsérülhet, "kirojtosodik". 1xűen Ragasszuk körbe ott, ahol szükséges szines szigszallaggal. Stabilabbá teszi a dobozt és még jól is néz ki. Én ebben az esetben sárgát használtam. (Pár napja vettem 290Ft-ért a KIK-ben egy 6 féle színből álló csomagot.)  Wo wir den Deckel vom Schachtel abschneiden, kann das Papier beschädigt u/o. "ausgefranst" sein. 1fach bunten Isolierband drauf kleben. Das verstärkt den Schachtel und schaut auch gut aus. In diesem Fall habe ich gelb verwendet. (Erst vor paar Tagen habe ich im KIK für 1Eu eine Packung mit 6 verschiedenen Farben gekauft.) 

Ezt a motívumot egy tavalyi H&M-es magazinból téptem ki. Időről-időre ott fekszik a kasszáknál. El lehet venni ingyen!  Dieses Motiv habe ich von einem H&M Magazin ausgerissen. Von Zeit zu Zeit liegen die bei der Kassa zu Gratis Entnahme!


Ami itt különbözik az az, hogy ezúttal 1 olyan dobozt használtam fel, amelyen már volt minta. A bukósisakom doboza elég nagy ahhoz, h a magasszárú csizmáimat is bele tudjam állítani. Azonkívül már magában is elég jól néz ki. Ezért 1xűen csak körberagasztgattam úgy, h a sisakból is lehesen látni még 1 jó darabot. A motívumok 1 régebbi Glamour újságból vannak. Itt kevésbé kellet figyelnem a képek összeillesztésére, ezért könnyebb feladat volt.  Was hier anders ist, dass ich einen Schachtel mit Druck benutzt habe. Der Schachtel meines Motorradhelmes ist genug groß, dass auch meine Stiefel reinpassen. Außerdem schaut er schon auch einfach so gut aus. Deswegen habe ich das Helm Photo nur mit anderen Bilder umrahmt. Die Bilder stammen übrigens aus einem alten Glamour Magazin. Hier musste ich weniger mit dem zusammen passen der Bilder aufpassen, so war die Aufgabe einiges leichter.

Eddig nem gondolkodtam témákban, de ezúttal több szó is eszembe jutott: nyár, jókedv, utazás, nyaralás, kávézók, napsütés, .... (Szines képek Glamour külön füzet.)  Bis jetzt habe ich nicht in Themen gedacht, aber diesmal sind mir sogar mehrere Wörter eingefallen: Sommer, gute Laune, Reisen, Urlaub, Cafés, Sonnenschein...(Bunte Bilder Glamour Extra Heft)

 H&M Magazin



Most 1xű sárga papír darabokat is felhasználtam, amivel feltöltöttem a képek közötti kis lyukakat. Középső és jobb oldali kép H&M Magazin.  Jetzt habe ich auch 1fache gelbe Papier Stücke verwendet, womit ich die kleinen Löcher zwischen den Bildern aufgefüllt habe. Bild Mitte und Rechts von H&M Magazin

H&M Magazin- Többek között ez a kép ispirált arra, h uilyen frizurát vágassak. Azóta is így hordom a hajam, csak jóval rövidebben.  H&M Magazin - u.a. dieses Bild hat mich dazu inspiriert, so eine Frisur schneiden zu lassen. Seitdem trage ich meine Haare so, nur viel kürzer.



3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Összességében mennyi pénzt és időt fordítottál rá?

    VálaszTörlés
  2. A dobozok, a képek, a ragasztó ingyen volt, csak szigszallagot kellett vennem 290Ft-ért. Persze ha mindent meg kellett volna vennem, akkor kb 1000Ft-ot biztosan ki kellett volna adnom. Attól is függ, mennyi és mekkora dobozokat akarok átalakítani. Időben tovább tarott, mert csak 7végénként értem rá. Ilyenkor a nappaliban TV nézés közben ügyködtem vele, tehát kicsit tovább tartott, piszmogtam is :-D 1 doboz elkészítése ha mást közben nem csinálunk max. 60 perc, nem több!

    VálaszTörlés
  3. Die Schachtel, Kleber, und Bilder waren Gratis da ich die schon längst gehabt habe. Schließlich musste ich nur Isolierband für 1Eu kaufen. Wenn ich alles hätte kaufen müssen, hätte ich ca. 10-20Eu ausgegeben. Es hängt aber auch davon ab, wie viel und wie große Schachtel ich machen möchte. Zeitlich hat es bei mir länger gedauert, da ich nur am WE Zeit hatte und dabei immer auch den Fernseher geguckt habe...Für 1 Schachtel ohne Ablenkung würde ich 60 Minuten schätzen, nicht mehr!

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)