2013. március 7., csütörtök

L'Oreal Color Riche Serum Anti Age rúzs - L'Oreal Color Riche Serum Anti Age Lippenstift



A múltkori fotózáshoz klasszikus fekete, szatén estélyi ruhában voltam, klasszikus nyakékkel és fülbevalóval. Ezért döntöttem klasszikus smink mellett, amihez kellett 1 vörös rúzs is. Mindenféleképpen mattot akartam, de az a BIPA-ban, ahova beszaladtam már nem volt. Úgy látszik a nők többsége nem szereti a matt rúzsokat, én viszont egyáltalán nem vagyok szájfény rajongó. Sok féle márka volt, de a legtöbbnél nagyon vadak voltak a vörös árnyalatok. Végül a L'Oreal-tól találtam meg a nekem megfelelőt.  Für den Photoshooting vom letzten mal habe ich ein klassisches Satin Abendkleid, mit klassischem Collier und Ohrringe angehabt. Deswegen habe ich mich auch für eine klassische Schminke entschieden und dafür habe ich 1 roten Lippenstift gebraucht. Ich wollte unbedingt matte, aber die haben sie im BIPA nicht gehabt. Es sieht so aus, dass die Mehrheit der Frauen nicht auf matte Lippenstifte steht, ich bin aber überhaupt kein Fan von Lippgloss. Es gab viele Marken, aber bei den meisten waren die roten Farbnuancen einfach zu wild. Am Schluss bin ich bei L'Oreal fündig geworden. 


Color Riche Serum Anti Age - 500 Ardent Sunset (Bocsi, a magyar honlapon ezt a rúzsfajtát a piros "övével" középpen egyáltalán nem találtam...)

Engem is meglepett, h fotótól és fényviszontól függően mennyit tud veszíteni a rúzs színének intenzitása... Ich war selber überrascht, dass die Intensität der Lippenstift Farbe so sinken kann, abhängig von Photo und Lichtverhältnis... 

Itt jól látszik, h a felét le is zabáltam...Mivel ált. nagyon ki tud száradni a szám körömvirággal kentem először át, majd kicsit később arra a rúzst. Tehát nem volt a nagy könyvben megírt előkészület alapozással, púderezéssel, kontúrozással. Talán ezért is tudtam megenni belőle annyit :-D Mentségemre legyen mondva, h már csak ott helyben tudtam felkenni, pár perccel a fotózás előtt.  Hier sieht man gut, dass ich die Hälfte schnell runter "gefressen" habe...Nachdem meine Lippen schnell sehr trocken werden, habe ich erst Ringelblumensalbe verwendet und ein wenig später drauf den Lippenstift. Es gab also die im großen Buch vorgeschriebene Vorbereitung mit Grundierung, Foundation, Puder und Kontur nicht. Vielleicht genau deswegen habe ich davon so viel essen können :-D Für meine eigene Rettung muss ich sagen, dass ich es erst nur direkt vor Ort ganz kurz vorm Beginn der Photoshooting auftragen konnte.


Nagyon szeretem a csomagolást. Elegáns, szolíd és szép is. Kicsit a legújabb Bond lány sminkjére emlékeztet.  Ich liebe die Verpackung. Elegant, dezent und auch schön. Es erinnert mich ein wenig an das Make Up der neuen Bond Girl.


Itt látszik leginkább, h csillog, de ez még elment. Egyébként hála Istennek egyáltalán nem szárította ki a számat! Bevallom, h csak és kizárólag a szine alapján választottam és csak utána néztem, h Anti Age.  Hier sieht man am meisten, dass es glänzt, aber das geht noch. Übrigens hat es meine Lippen Gott sei Dank überhaupt nicht ausgetrocknet! Ich gestehe, dass ich ausschließlich nach der Farbe gewählt und erst später geschaut habe, dass es Anti Age ist. 

Eredeti áron kb. 4495Ft lett volna, erre kaptam még -15%-ot! Mint "begyöpösödött" L'Oreal rajongó nagyon elégedett vagyok és bár szinte soha nem hordok rúzst, azt hiszem, ezt a színt többször felkenem majd hétköznapokra is. 1xűen csak úgy!  Ursprünglich hat es 15,50Eu gekostet, darauf habe ich noch -15% Rabatt erhalten! Als "eingefleischter" L'Oreal Fan bin ich sehr zufrieden und obwohl ich so gut wie nie Lippenstift trage, den hier werde ich bestimmt öfters hernehmen, auch für den Alltag. 1xfach nur so!


  

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a szín. Azon meg, kifejezetten röhögtem, hogy anti age :DDDDD Egyébként, a fotózáshoz pont ezért használnak erős sminket, mert baromi sokat számít a fényviszony meg a szűrők. Ugye, a színpadra is erősebben festi magát az ember. Az ára horror, de ha kiadós, akkor megéri. Pl. a 10 ezer forintos Chanel spirálból még mindig azt használom, amit együtt vettünk. És van annak már vagy két éve, nem? Nem száradt be, nem romlot meg. Remélhetőleg, ez is nagyon jó minőségű.

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)