2013. július 5., péntek

Az év olcsó szempillaspirálja! - Billig Wimperntusche des Jahres!



Kb. fél éve vettem magamnak ezt az Essence maximum definition volume szempillaspirált vészhelyzetinek, és bent hagytam a munkahelyemen. Többször előfordult velem uis., h munkába menet kihúztam tussal a szemem, de csak ott vettem észre, h a szempillaspirált elfelejtettem...Nem terveztem, h mindennapi használatra lesz, de meglepően elégedett vagyok vele. Most, h elfogyott a Maybelline szempillaspirálom ezt használom. Jobban szeretem, mint az Artdeco-tól a Curl & Style-t, aminek a görbített keféje viszont korántsem annyira jó, mint amire számítottam.  Ca. vor einem halben Jahr habe ich mir diese Essence maximum definition volume Mascara als Notfall Wimperntusche zugelegt und beim Arbeitsplatz gelassen. Mir ist nämlich öfters passiert, dass ich vor der Arbeit meine Augen mit Tusche betont habe, aber erst in der Arbeit bemerkt habe, dass ich die Mascara vergessen habe. Ich habe es nicht für den täglichen Gebrauch gekauft, aber ich bin überraschend zufrieden mit ihr. Jetzt, dass meine Maybelline aus ist, benütze ich sie täglich. Ich mag sie sogar mehr, als meine Artdeco-tól a Curl & Style Mascara, welche gar nicht so eine gute Bürste hat, wie ich es mir vorgestellt habe.




A szempillaspirál ca. 825Ft-ba kerül.  Die Mascara kostet 2,75Eu.

Ez a szempillaspirál minden bizonnyal nem a legjobb, de meglepően jól teljesít és megéri az árát!  Diese Mascara ist mit Sicherheit nicht die beste, aber sie leistet überraschend gut und sie ist ihr Preis wert!

1 megjegyzés:

  1. Oh, én meg még mindig ugyan azt a Chanelt használom, amit évekkel ezelőtt, együtt vettünk valamelyik budapesti Douglasban:D
    Egyébként, meglepően tartós. Azóta sem száradt pl. be, ami szerintem, nagyon fontos. Tehát, jó minőség. Talán, még marad jövőre is benne egy kicsi az év elejére.

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)