2013. szeptember 29., vasárnap

Frufru vágás könnyedén - Stirnfransen schneiden leicht gemacht


Akinek van frufruja, mint nekem, azt tudja, h milyen idegesítő tud lenni, ha az ember szemébe lóg a haja. Minden hónapban 1x el kéne szaladnom a fodrászomhoz, h vágja vissza a frufrumat. Nem tudom, h otthon ez most kerül -e vmibe, de itt Salzburgban a legtöbb fodrászatban ezt ingyen megcsinálják 5 perc alatt. Az én fodrászom viszont a város másik végén lakik, és 5 percért nem fogok kiutazni. Ezért keztem el magam vágni a hajam. Mára odáig jutottam, h a fodrászom mindig megdícsér, h milyen szép lett :-) Persze azért van mit javítani rajta.  Wer Stirnfransen hat wie ich, der weiß, wie nervig es sein kann, wenn die Haare in die Augen hängen. Jeden Monat müsste ich zu meiner Friseurin, damit sie mein Stirnfransen kürzt. Ich weiß nicht, ob in Ungarn/Deutschland das etwas kostet. Hier in Salzburg wird es gratis in 5 Minuten erledigt. Meine Friseurin ist aber auf der anderen Ende der Stadt, und wegen diese 5 Minuten fahre ich nicht raus. So habe ich begonnen mein Stirnfransen selber zu schneiden. Mittlerweile bin ich so gut, dass meine Friseurin mich jedes mal lobt, wie schön es geschnitten ist :-) Trotzdem gibt es immer was zu korrigieren. 




A Claire's- ben látta meg azt a frufru vágó segítséget. Localoc márka. A honlapjukon elvileg még tutorial videó is van. (Gyakorlatban nincs...) Ettől függetlenül 1xű a használata.  Im Claire's habe ich diese Stirnfransen Schneider Hilfe gefunden. Marke Localoc. Theoretisch gibt es auf der Homepage sogar ein Video Tutorial. (Praktisch nicht...) Trotzdem ist die Benutzung ziemlich einfach.


A csomagoláson be is mutatja a különböző lehetőségeket.  Auf der Verpackung werden die verschiedenen Möglichkeiten abgebildet.


Én a nagy részét ezzel vágtam, de azért utána még korrigáltam a segítő nélkül is. Egyébként találtam 1 még ennél sokkal jobb vágó segítséget, Creaclip-nek hívják. Hasonlóan néz ki, de víz mérték is van rajta, h 100%-ig biztosak lehessünk abban, h egyenesen vágunk! Van lekerekített formában is, ha pl. a hajvéget akarjuk vágni. Nézzétek meg a videót, szerintem nagyon jó!  Den größten Teil habe ich mit dieser Hilfe geschnitten, aber nachher noch ohne die auch korrigiert. Inzwischen habe ich eine noch bessere Hilfe gefunden, namens Creaclip. Sie hat auch eine Wasserwaage, damit wir sicher sein können, dass wir 100% gerade schneiden! Sie haben auch eine abgerundete Form, wenn Ihr z.B. nur die Haarspitze schneiden möchtet. Schaut Euch das Video an, ich finde es sehr cool!





1 megjegyzés:

  1. Atom. Nem semmi, hogy még vízmérték is van rajta. :D :D :D Nagyon hasznosnak tűnik, főleg utazáshoz. Sokszor előfordul, hogy hetekre vagy akár egy egész hónapra is elutazom és ilyenkor nincs lehetőség fodrászhoz járkálni. Szóval, lehet, hogy kell nekem egy ilyen a pipere tasimba;)

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)