2014. január 26., vasárnap

Akció a Six-nél - Abverkauf bei Six




A Six az az ékszer üzlet, ahol gyak. mindig találok vmit. Már vagy 2 éve ráálltam arra, h legtöbbször csak kiárúsításkor vásárolok náluk. Nagyon megéri!  Six ist ein Schmuckladen, wo ich praktisch immer irgendetwas finde. Seit ca. 2 Jahren habe ich mich daran gewöhnt fast nur mehr in der Abverkaufszeit dort zu kaufen. Es lohnt sich! 



Ez a fülbevaló nem annyira az én stlílusom, de vmi oknál fogva nagyon megtetszett. Nyáron biztosan sokat fogom hordani. Ez egyébként limitált kiadás volt, eredeti áron 2290Ft-ért. Aztán leárazták 870Ft-ra, én pedig végül 290Ft-rt vettem.  Dieses Ohrring ist nicht unbedingt mein Stil, aber aus irgendeinem Grund fand ich es cool. Im Sommer werde ic hes sicherlich viel tragen. Es war übrigens Limited Edition für 8Eu. Dann ermäßigt auf 3Eu, gekauft habe ich dann für 1Eu.



Főleg a nevető Budha arcok üdítenek fel.  Vor allem die lachende Budha Gesichter heitern mich auf.




Ezt a karácsonyi hangulatú fülbevalót már novemberben kinéztem, de 1490Ft-ért akkor nem adtam volna érte. Leárazták 580Ft-ra, végül 290Ft-ért lett az enyém. Ha megmarad az a kis hó, ami esett, talán még idén is hordhatom majd...  Dieses weihnachtliche Ohrring habe ich schon im November gesehen, aber damals hätte ich kein 5Eu dafür gegeben. Es wurde dann auch 2Eu ermäßigt, ich bekam es für 1Eu. Falls der wenige Schnee liegen bleibt, der gefallen ist, kann ich es vielleicht sogar heuer ein bisschen tragen...




Ez a gyűrű a kivétel, normális áron, 1800Ft-ért vettem. Ez már az új kollekció része és engem nagyon emlékeztet az olasz nagyasszonyokra.  Dieser Ring ist die Ausnahme, den habe ich für Normalpreis für 6Eu gekauft. Er gehört schon zu der neuen Kollektion und mich erinnert es an die italienischen Grande Damen. 



Monica Bellucci for Dolce & Gabbana






Ez 1 nagyon vékony lánc, rosé arany színű hajlított csövecskével. 2400Ft helyett 580Ft-ért.  Das ist eine sehr dünne Kette mit einem kleinen, Rosé Gold farbigen, verbogenen Rohr.






1 megjegyzés:

  1. Ilyenkor úgy irigyellek, hogy hordhatsz ilyeneket. Nekem már egy pár órás alkalomtól is begyullad a fülem. Egész napra meg, teljességgel lehetetlen, hogy bizsut hordak :( Aranyból meg nem igazán készítenek ilyen ötletes, bohém darabokat. Ha mégis akadna egy-egy, az horrorisztikus áron van. Különösen a nevető Buddhás a kedvenc.

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)