2014. január 21., kedd

Happy-Valley Polo dzseki - Happy-Valley Polo Jacke





Ezúttal 1 sportosabb kiskabátot mutatok nektek. 1 szép télikabát mellett mindig van 1 sportos dzsekim is, amiben télen is tudok bringázni. Mivel a másik kiszolgált, itt volt az ideje, h beszerezzek 1 újat! Eredetileg Jack Wolfskin-t szerettem volna, mert ez a márka igazán meleg, ráadásul választék is van. Pl. kivehető polar fleece béléssel sportoláshoz v. igazi toll kabát ha az embernek pl. órákat kell ácsorognia a hidegben. Az egyetlen bajom csak az volt, h a női dzsekijeik nekem nem voltak eléggé nőiesek...Olyat akartam, amit nem csak sportoláshoz lehet felvenni, jól néz ki és elég meleg.  Diesmal zeige ich Euch 1 eher sportlichere Jacke. Neben dem schönen Wintermantel habe ich auch immer eine kurze Jacke, indem ich auch Rad fahren kann. Nachdem die alte kaputt ist, war es an der Zeit eine neue zu besorgen! Ursprünglich hätte ich Jack Wolfskin gerne gehabt, weil diese Marke wirklich gut warm ist, und sie auch genug Auswahl haben. Z.B. mit herausnehmbarer Polar Fleece Innenjacke, o. echte Daunen, in der man stundenlang in der Kälte stehen kann. Das einzige Problem war nur, dass sie für mich nicht genug weiblich waren... Ich wollte eine, die ich nicht nur für Sport anziehen kann, gut ausschaut und warm ist.


Már majdnem el akartam hagyni csalódottan az üzletet, amikor véletlenül észre vettem ezt a dzsekit. Maga a márka Happy-Valley Polo nekem szem.szerint nem mondott semmit, de az azonnal kiderült a bolt ezen részlegből, h lovas sportól van szó. Dzsekikből, kabátokból ált. 1 mérettel nagyobbat veszek, h alá tudjak még öltözni. Ezzel is így voltam, S-es helyett az M-es lett a jó.  Ich wollte schon das Geschäft enttäuscht verlassen, als ich zufällig diese Jacke bemerkt habe. Die Marke Happy-Valley Polo hat mir zwar nichts gesagt, aber von der Abteilung war mir sofort klar, dass es um irgendeinen Reitsport geht. Von Jacken und Mäntel kaufe ich meistens 1 Größe größer, damit ich noch was warmes auch drunter anziehen kann. Ich habe statt S eine M gekauft. 




A kapucnija nagyon finom béléses, levehető. Az oldalzsebek cipzárosak, ami nekem nagyon fontos, mert biciklizés közben könnyen kicsúszhat belőle pl. a mobilom v. a Labello-m... (Hydro Care) Bal oldalán van 1 belső zseb is, szintén cipzárral. Kedves kis részlet a kabát cipzárjának a végére erősített valói bőr húzóka :-)  Die Kaputze hat einen sehr feinen Futter, und ist abnehmbar. Die Seitentaschen haben Reißverschluss, was für mich sehr wichtig ist, denn beim Radfahren kann sonst leicht z.B. meine Handy o. mein Labello (Hydro Care) rausfallen... Nettes Detail ist, dass auf dem Reißverschluss der Jacke ein echtes Lederband befestigt ist, womit man den Reißverschluss leichter rauf/runterziehen kann. 



Ebben a dzsekiben nem volt fleece bélés, de lehetett hozzá venni fleece kardigánt, ami gyak. uúgy funkcionál, mint a Jack Wolfskin kabátnál. 15.000Ft volt. Föleg a hímzések tetszettek. A szegecseket el is hagyhatták volna, de mivel nem azt a rendkívül szembeütő, fényes szegecset használták, ezért szerintem elmegy.  In dieser Jacke gab es kein Fleece Innenfutter, aber man konnte dazu passende Fleece Jacke kaufen, die genauso funktioniert, wie bei Jack Wofskin. Es war 50Eu. Am meisten haben mir hier die Stickereien gefallen. Die Nieten hätten sie auch lassen können, aber nachdem sie nicht diese ultra auffällige, glänzende Nieten benutzt haben, finde ich es akzeptabel. 



Ez a dzseki biztosan nem tud annyit, mint a Jack Wolfskin kabát, (pl. biztosan nem szakadásmentes) 120.000Ft helyett 31.500Ft-ot fizettem. Nem tudom, h otthon milyenek most az árak, de itt Salzburgban 1 Jack Wolfskin kabátért a 400Eu (sajnos) normális. Télikabátot 100Eu (30.000Ft) alatt már sem a ZARA-ban, sem a MANGO-ban, de majdnem hogy már a H&M-ben sem lehet kapni.... Diese Jacke kann mit Sicherheit nicht so viel, wie die von Jack Wolfskin (sie ist z.B. sicherlich nicht reissfest) Ich habe statt 400Eu nur 105Eu bezahlt. Ich weiß nicht wie die Preise anderswo sind, aber in Salzburg sind das ganz normale Summen. Wintermantel bekomme ich unter 100Eu mittlerweile weder in ZARA, noch im MANGO, und beinahe nicht einmal mehr im H&M...autsch...




1 megjegyzés:

  1. 1. Nagyon jó lett a blog új dizájnja :))
    2. Dzseki. Szeirntem, nagyon jól néz ki és ami fontos, hogy praktikus. Nekem is, egyszerre több téli dzsekim és kabátom van. Nyilván, egy bokáig érő kabátban nem lehet biciklizni és egy túrához sem praktikus. Én a bőrkabátokat szeretem a legjobban, mert mindkettő olyan, ami alá nem kell felöltözni. Nagyon jó melegek és a széltől is védenek. Utálok 5-6 réteget magamra venni télen, így nekem ez a leghatékonyabb. Illetve van még egy víz- és szélálló kabátom is, ami alá viszont, még egy erdélyi pulcsi is elfér, ha szükséges ;)
    3. Árakról ne kérdezz, mert mindegyik kabátot vagy jó 10 éve vettem. A bőr, soha nem megy ki a divatból. Még most is kérdezgetik, hogy hol vettem. Az egyik bőrt, még a Quelle katalógusból rendeltem. Igen régen volt az :D A Sandstone-t pedig az egyik outletjükben szereztem be potom áron. Semmi hibája nincs a kabátnak, egyszerűen csak hozták ki az új dizájnt. Nem mintha ezzel bármi baj lenne:))

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)