2014. január 12., vasárnap

Leárazott ékszer a Mango-tól - Schmuck in Sale von Mango


Ezt a karkötőt 2 hete láttam meg a Mango-ban. Ritkán fordul elő, h vmi ilyen nagyon az én izlésemnek való legyen. Ez 1 olyan ékszer, amit még 10 év múlva is hordani fogok. Anyaga valódi bőr, az ára meg borsos... 5400Ft-ról volt 2700Ft-ra leárazva.  Dieses Armband habe ich vor 2 Wochen im Mango gesehen. Es passiert mir selten, dass etwas dermaßen mein Geschmack trifft. Das ist ein Schmuckstück, das ich noch in 10 Jahren auch tragen werde. Das Material ist echtes Leder, der Preis ziemlich pfeffrig...Es war von 18Eu auf 9Eu ermäßigt.

  


A hozzá való nyaklánc vmi okból nem volt leárazva, és 6000Ft-ért azért sokalltam. Ott hagytam és abban reménykedtem, h nemsokára ezt is leárazzák.  Die dazu passende Halskette war aus irgendeinem Grund nicht ermäßigt und für 20Eu habe ich es doch zu teuer gefunden. Ich habe es liegen gelassen und gehofft, dass es bald auch im Abverkauf kommt.

Ezen a héten aztán láttam a Mango netes oldalán, h le van árazva. Vissza mentem, de ott továbbra is az eredeti ár állt. Mivel ez volt az egyetlen darab, ami nem volt leárazva, biztos voltam benne, h csak elfelejtették ráírni az új árat. Hát így is volt. 6000Ft helyett 3000Ft-ért vettem meg az utolsó darabot :-) Diese Woche habe ich auf der Homepage von Mango gesehen, dass die Kette verbilligt ist. Bin zurück ins Geschäft, dort war sie aber weiterhin für normal Preis. Da das das einzige Schmuckstück war, das nicht im Abverkauf war, war ich mir sicher, dass sie nur vergessen haben, den neuen Preis drauf zu kleben. So war es auch. Statt 20Eu habe ich das letzte Stück für 10Eu gekauft :-)



Érdekes, h a karkötő csak 600Ft-tal volt olcsóbb, mint a lánc.  Interessant, dass das Armband nur 2Eu billiger war, als die Halskette.







Ti is szeretitek az ékszer szetteket?  Mögt Ihr auch Schmucksets?


1 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll. Mondjuk, eredeti áron, nem érte volna meg, szerintem. Leértékelve, sokkal inkább közelebb áll a reális értékéhez. Sőt, a nyakláncot még így is drágállottam. Szerintem, az is reálisabb lenne ~2 000 HUF körül.

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)