2014. március 18., kedd

H and M ékszerek 2014 - H and M Schmuck 2014

Aki olvasta az "És már megint a H&M" c. bejegyzésemet, az tudja, h az utóbbi években nagyon szkeptikussá váltam. Nos, munka szünetben múlt héten azért csak betévedtem a H&M-be...Pozitívan meglepődtem! Végre vannak megint jópofa cuccaik, az ékszerek nem csak törékeny, olcsó műanyagból vannak, ahol azonnal lekopik a zománc és hasonlók. Több basic felsőjük is van, amik nagyon szépek. 1 tanktopot rögtön vettem is feketében. A hosszúujjasokat azért drágállottam 6000Ft-ért. ( nem tudom, otthon ezek most mibe kerülnek....) Vettem 1 fülbevalót és 1 nyakláncot is! Íme!  Wer mein Beitrag "Und schon wieder das H&M" gelesen hat, weiß, dass ich in den letzten Jahren gegenüber H&M sehr skeptisch geworden bin. Nun, letzte Woche bin ich in meiner Pause dann doch rein gegangen. Ich war positiv überrascht! Sie haben endlich wieder coole Klamotten, und die Schmuck Sachen sind nicht nur aus irgendeinem Plastik gemacht, das leicht bricht, und die Farbe schnell runter bröckelt o.ä. Sie haben auch schöne Basics, obwohl ich die Shirts für 20Eu ein wenig zu teuer gefunden habe. 1 tanktop in schwarz habe ich gekauft. Außerdem 1 Ohrring und 1 Kette! Sieht mal!



Ez a levél mintás fülbevaló nagyon megtetszett, főleg mert nem az a rikítóan giccses arany szín, ami az utóbbi 2 évet jellemezte. Alul bedugós, felül rá kell akasztani a fülkagylóra!  Dieser Ohrring mit Blattmuster hat mir sofort gefallen. Vor allem, weil es nicht diese ultra kitschige, knallige Gold Farbe hat, die die letzten 2 Jahre geprägt hat. Unten muss man einstecken, oben auf das Ohrmuschel anhängen!





1200Ft volt.  Es hat 4Eu gekostet.




A nyaklánc óarany színű, nagyon tetszik a megoldása. A betűk különböző felületűek, és a lánc is nagyon jópofa, mert lapos, hosszúkás elemekből áll. Igazán szép munka - szerintem.  Die Kette hat Altgold Farbe. Mir gefällt die Anfertigung sehr. Die Buchstaben haben unterschiedliche Oberflächen, und die Kette ist aus coolen, flachen und länglichen Elementen zusammen gesetzt. Wirklich schöne Arbeit - nach meiner Meinung nach...




1500Ft volt.  Gekostet hat es 5Eu










3 megjegyzés:

  1. Thank you Paulo! I'm happy if you like my blog! Greetings

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a fülci jön be igazán. Nagyon ötletes és még szép is. Ilyenkor irigyellek, hogy bármit berakhatsz a füledbe.

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)