2014. augusztus 22., péntek

La Roche - Posay szempillaspirál és sminklemosó - La Roche - Posay Wimperntusche und Make Up Entferner



Kb. 2 évvel ezelőtt kaptam a barátnőmtől ajándékba 1 La Roche - Posay szempillaspirált. (Na, a magyarosított honlapon persze nincs...), mert neki vhogy nem jött be. Nekem viszont kifejezetten bejött a görbített keferésze miatt! Akkoriban még utána sem olvastam, h pontosan milyen szempillasprál is ez.  Ca. vor 2 Jahren habe ich von meiner Freundin 1 La Roche - Posay Wimperntusche bekommen, weil sie irgendwie damit nicht ganz glücklich war. Für mich war es perfekt mit der gebogenen Bürste! Damals habe ich nicht einmal nachgelesen, um was für eine Wimperntusche es tatsächlich handelt. 


La Roche - Posay Respectissime Mascara Densifying érzékeny szemre, kevés, gyönge vagy egyenetlen szempillákra  La Roche - Posay Respectissime Mascara Densifying für empfindliche Augen, bei leichten, ungelichmäßigen oder schwachen Wimpern



Keressétek a gyógyszertárakban, esetleg Reformházakban, Drogériákban. Én 20Eu-ért, kb 6000Ft-ért vettem.  Sucht in den Apotheken, eventuell in Reformhäuser und Drogerien. Habe für 20Eu gekauft.



Tartalmaz szempillanövekedést aktiváló szérumot, ami nálam tényleg használ. A szempilláim erősebbek és sűrűbbek lettek.  Es beinhaltet ein Wimpern-Aktivierungs-Serum, das bei mir wirklich hilft. Meine Wimpern sind stärker und fülliger geworden.


Ezt a La Roche - Posay sminklemosót ajándékba kaptam a gyógyszertárban a szempillaspriál mellé. Gyorsan el is ajándékoztam, mert ez sajnos nem vízálló sminkhez van. Ha akartok, vehettek olyat is a La Roche-tól. Én szem. szerint már 2-3 éve a L'Oreal vízálló sminklemosóját használom. (Lásd a "Kozmetikumok utazáshoz" c. bejegyzésben)


 La Roche Augen-Make-Up.Entferner habe ich zur Wimperntusche in der Apotheke als Geschenk bekommen, und es gleich auch so schnell wieder weiter verschenkt. Es ist leider nicht für wasserfestes Make Up. Wenn Ihr wollt, könnt Ihr auch so eins von La Roche kaufen. Ich benütze seit Jahren den von L"Oreal. (Siehe in meinem Beitrag " Kosmetik für Reisen"



Most, hogy az esküvőm kapcsán bizonyos komzetikai termékeket keresek, derült ki a számomra, hogy mennyi mindent tartanak a gyógyszertárak, és milyen jól értesültek a gyógyszertárasok. Csak ajánlani tudom, menjetek, kérjetek segítséget! A gyógyszertárban nagyon szívesen adnak - sokszor kérdezés nélkül is- próbát az alapozóból, krémből, stb, h otthon tesztelni tudjátok! Azonkívül nem akarnak mindent azonnal rámsózni. Nem tudom, h otthon mi a helyzet....ha nincs tapasztalatotok, tegyetek 1 próbát!  Jetzt, dass ich für meine Hochzeit bestimmte Kozmetikprodukte suche ist mir klar geworden, wie viel die Apotheken haben und wie gut informiert die Apothekerinnen sind. Ich kann es Euch nur empfehlen reinzugehen und Euch beraten zu lassen! In der Apotheke kriegt man -auch oft ohne zu fragen- Proben von Foundation, Créme usw., die Ihr zuhause testen könnt! Außerdem wollten sie mir nicht sofort alles aufdrehen und verkaufen. Ich weiß es nich wie die Lage in Deutschland und in anderen Bundesländern in Österreich ist...wenn Ihr keine Erfahrung habt, probiert es auf jeden Fall aus!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)