2015. február 15., vasárnap

Hair Culture hajfesték az Aldiból - Hair Culture Haarfarbe vom Hofer/Aldi


Eddig még soha nem vettem hajfestéket az Aldiból, de legutóbb spontán úgy döntöttem, h kipróbálom. Hair Culture márka. Nem került sokba, ami semmit nem jelent, hiszen 10 évig használtam 1 hajfestéket a Garnier-től, ami Németo-ban alig került 4Eu-ba, azaz 1280Ft. (Ausztriában a duplája volt.) Mo-n most néztem a hajfesték árakat, kb.1280Ft-ért most vettem otthon Garnier-t, és a L'Oreal-t is megkaptam volna 2000Ft-ért. Itt 10-12Eu-ba, tehát pont a duplájába kerül.  Ich habe bis jetzt noch nie im Hofer (in Deutschland und in Ungarn Aldi) Haarfarbe gekauft. Diesmal habe ich mich spontan entschieden eine zu probieren. Marke Hair Culture. Es hat nicht viel gekostet, 4Eu, was nichts bedeutet, wenn ich daran denke, dass ich über 10 Jahre eine bestimmte Nuance von Garnier benutzt habe. In Deutschland kostet es noch immer 4Eu, in Österreich das doppelte. In Ungarn sind die Haarfarben günstiger, für ca.6Eu kann man L'Oreal kaufen, die hier in Salzburg 10-12Eu kostet...



Hajápoló balzsam nem volt hozzá.  Haarpflege Balsam gab es nicht dazu.



Furcsállottam, hogy a dobozra elől light blond, azaz világos szőke, a doboz tetejére viszont Elfenblond, azaz tündérszőke lett írva. Ez azért bezavar, mert a világos szőkét az ember érti, de a tündérszőke elképzelés tárgya, hacsak nem egyértelműen látszik a dobozon, h milyen is pontosan. Én azt mondanám maradjunk a tündérszőkénél, mert a dobozon eperbe hajló szőke, a hajamon pedig rézsárga lett, szóval világos szőkének én nem mondanám. (Az alap hajszinem, amire festettem sötét barna.)  Ich fand es merkwürdig, dass auf der Packung vorne Light Blond, also Hellblond, auf der Lasche der Packung oben aber Elfenblond geschrieben wurde. Das hat gestört, denn Hellblond versteht man, aber Elfenblond hängt von der individuellen Vorstellung ab. Außer es ist auf dem Photo genau ersichtlich. Ich würde sagen bleiben wir bei dem Elfenblond, da auf dem Photo sieht es nach eher Erdbeerblond aus, und auf meinen Haaren Kupfergelb. Ich würde also auf keinen Fall Hellblond sagen. (Meine ursprüngliche Haarfarbe worauf ich gefärt habe ist Dunkelbraun.)


Ezzel a fésűs applikátorral nagyon 1xű volt felvinni a festéket. Én balról jobbra, majd fordítva, végül alúlról felfelé festem a hátsó részt. Amikor előre hajoltam a már befestett hajamon a festék marhára elkezdte csípni a szemem. Meglepett, mert addig semmilyen irritáló reakció nem volt.  Mit diesem Kamm Applikator habe ich die Farbe sehr einfach auftragen können. Ich färbe von links nach rechts, dann umgekehrt, und am Ende von unten nach oben die hintere Haarpartie. Als ich mich nach vorne gebeugt habe, die schon eingefärbte Haare haben begonnen meine Augen total zu irritieren. Das hat mich überrascht, weil es bis da keinerlei irritierende Reaktionen gab.



E mellett az volt a legnagyobb baj, h ugyan csak hajtövet festettem és a képen látszik, h mégcsak vállig is alig ér a hajam, de a festék nem lett elég. Sőt! A hátsó részeken már a tőre sem tellett, pedig az utolsó 5 percben az egész hajra is rá kellett volna kennem a maradékot -ami nem volt. Akinek tehát olyan erős és olyan sok haja van, mint nekem, az v. vegyen rögtön 2 dobozzal, v hagyja.  Neben dieser Sache war das größte Problem, dass obwohl ich nur den Haaransatz gefärbt habe, und auf dem Photo man genau sieht, dass meine Haare kaum bis zum Schulter reichen, die Farbe nicht genug war. Sogar! Die hinteren Haarpartien konnte ich gar nicht mehr einfärben, und in den letzten 5 Minuten hätte ich den Rest auf den ganzen Haaren verteilen sollen -wenn es noch etwas übrig geblieben wäre. Also wer so starke und viele Haare hat wie ich, soll am besten gleich 2 Packungen kaufen oder es komplett lassen.



A mobiltelefonos fotó sajnos nem igazán adja vissza a valós színt. Mindenesetre nekem sem a szín, sem a mennyiség nem jött be, ezért ezt a festéket nem fogom újra vásárolni.  Das Handy Photo gibt das Ergebnis leider nicht wahrheitsgemäß zurück. Ich bin auf jeden Fall weder mit der Farbe noch mit der Menge zufrieden, und werde diese Haarfarbe nicht wieder kaufen.



1 megjegyzés:

  1. A fotók alapján nem rossz ez a festék, akarom mondani a szín. Egészen jól sikerült. Viszont, most látszik igazán, milyen sokat nőtt a hajad. Én, hétfőn megyek a fodrászhoz és rábízom a melírt. Nekem ehhez az otthoni festéshez nincs idegzetem, még a plafon is festékes szokott lenni :D

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)