2013. március 31., vasárnap

Én és a Twitter - Ich und Twitter

Na kedveskéim! Ide is eljutottunk. Mivel már tutira mindenkit elért a Google Reader megszüntetésének híre, nem is részletezném. Erről Nóra írt 1 szuper bejegyzést, ahol több új lehetőséget is felsorol, amivel a Google Reader-t helyettesíthetjük. Én is ezt az olvasót használom, egyenlőre. Nos, a Feedly nekem egyáltalán nem működött olyan 1xűen, mint neki...Főleg az volt a baj, h a listán lévő blogjaim felét nem szinkronizálta. Mivel borzalmasan türelmetlen vagyok, ami a netes programokat & co illeti, a Feedly máris elbukott. Én a Bloglovin-ra szavazok, amit már 1 ideje kicsit használok is. Ez lesz majd az, amelyik a Google Reader helyét átveszi. Ezt majd később bemutatom.  Na meine Lieben! Das haben wir auch erleben müssen. Nachdem schon sicherlich jede weiß, dass Google Reader abgeschafft wird, möchte ich darüber gar nciht herum erzählen. Darüber hat Nóra schon einen super Beitrag geschrieben (ungarisch), wo sie auch gleich mehrere Ausweichmöglichkeiten auflistet. Nun, Feedly funktionierte bei mir gar nicht so einfach, wie bie ihr...Vor allem war es ein Problem, dass es nur max. die Hälfte meiner Blogs synchronisiert hat. Nachdem ich mit Internet Programme & Co wahnsinnig ungeduldig bin, ist Feedly bei mir gleich durchgefallen. Ich vote auf Bloglovin, das ich schon eine zeitlang ein wenig benutze. Das wird bei mir Google Reader einlösen, später zeige ich es Euch.  Mivel viszont sokaknak van Twittere, ráadásul ez a progi már nagyon régi, ezért döntöttem és is úgy, h nyitok 1 kontót. Nem vagyok vad Twitter-es, soha nem vettem a fáradtságot, megtanulni az oldal szakzsargonját. Ezután sem fogom túlzásba vinni, az biztos. Amire számíthattok: Minden új poszt címe és direkt linkje ott is megjelenik egy időben a bejegyzés megjelenésével. Tehát, aki esetleg Twitteren keresztül szeret értesülni, az mostantól megteheti :-)  Nachdem aber viele Twitter benutzen, und das Programm schon wirklich alt und damit etabliert ist, habe ich mich dafür entschieden einen Konto für mein Modeblog zu eröffnen. Ich bin kein wilder Twitter User, habe mir nie die Mühe genommen das Fachjargon der Seite zu lernen. Jetzt werde ich es auch bestimmt nicht übertreiben. Was Ihr aber erwarten könnt: Der Titel und der direkte Link jedes neuen Beitrags wird in der gleichen Zeit auf mein Twitter Konto erscheinen, in der es auch auf meinem Blog erscheint. Also für diejenigen die zufällig durch Twitter informiert werden sein möchten, für die gibt es diese Funktion ab sofort :-)


2 megjegyzés:

  1. sajnálom hogy a feedly nem jött be,de a bloglovin nálam is fav lett,azóta telóra is letöltöttem az appot és sokkal könnyebb blogot is olvasni rajta :)

    VálaszTörlés
  2. A gugli, az olvasóval együtt az blogspotokhoz tartozó RRS feedeket is törli? Csak azért kérdem, mert ugye én a saját mail-rendszerebe szoktam berakni az engem érdeklő oldalak RRS feedjét és az automatice lehozza. Tehát, nincs szükségem, külön olvasóra. Ha lehet még - régen lehetett -, akkor állítsd be a blogodhoz az RRS feedet. Sokaknak tudja használni az e-mail rendszere. Illetve, Gabkánál van QR kód is. Nem tudom, hogy azt a blogspot generálja-e? Az enyém nem mérvadó, mert azt a jugem alapból generálja.
    A twitter accounthoz gratulálok. Már fel is iratkoztam:) Szerintem, gyorsan kitanulod:)

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)