2013. augusztus 3., szombat

Mango-s kiárúsítás - Sale im Mango

Július-augusztus a kiárúsítások hónapja. Ilyenkor akár 70%-kal olcsóbban is meg lehet kapni 1-1 áhított ruhadarabot, amit az ember lánya sokszor már hónapokkal előtte kiszemelt magának. Vannak olyan lányok, akik szeretnek nyafogni, h soha 1 jó göncöt sem találnak, és soha semmi jó nincs az üzletekben. Azt hiszem az igazság inkább az lehet, h ezek a csajok sok esetben túl kényelmesek ahhoz, h nekiinduljanak és vadásszanak. Mert ahhoz, h találjunk vmit kevés pénzért, ami tetszik és még jó is, ahhoz azért ki kell mozdulni -sokszor akár több órára- a lakásból. Kivéve, ha vki gyakorlott netes vásárló... Juli-August sind die Monate des Abverkaufs. In dieser Zeit kann man das gewünschte Kleidungstück teilweise sogar bis zu 70% günstiger ergattern, dass man ev. schon Monate davor heraus gesucht hat. Es gibt Mädels die mögen es zu meckern, dass sie nie irgendeinen tollen Fetzen finden, dass es nie etwas cooles in den Geschäften gibt. Ich denke, dass die Wahrheit eher die ist, dass diese Mädels einfach zu bequem dafür sind, mal loszuziehen um zu jagen. Weil dazu, dass wir etwas für wenig Geld finden, das und gut gefällt und von der Größe auch passt, dazu müssen wir halt raus aus der Wohnung - oft für mehrere Stunden. Außer, Frau ist Experte im Internet Kauf...


Miután több helyen is voltam, a Mango-ban kötöttem ki. Én személy szerint elégedett vagyok a minőséggel, és az akciós áraikkal is. Ez a top Spanyolországban, ahonnan eredetileg jön, 7800Ft, Ausztriában  9000Ft(!), én pedig a feléért, 4500Ft-ért vettem.  Nachdem ich bei mehreren Geschäften war, landete ich bei Mango. Ich bin persönlich mit der Qualität und auch mit ihren Aktionspreisen zufrieden. Dieser Top kostet ursprünglich 26Eu in Spanien, 30Eu(!) in Österreich, und ich habe es für 15Eu bekommen. 

Azért választottam ezt, mert lezser a szabása és nem tapad rám ebben a hőségben. Tuti, h sokszor fogok ebben rohangálni, mert nagyon kényelmes. Az esése megengedi, h melltartó nélkül is hordhassam, a pántja pedig állíthatós. Egyébként 1 jó melltartóval, arany ékszerekkel v. vmi erős színű bizsuval, 1 szűk farmerral és magassarkúval este is felvehetem.  Ich habe es gewählt, weil sein Schnitt leger ist und nicht so eng an mich klebt in dieser Hitze. Ich werde sicher viel in diesem Top herum laufen, weil es sehr bequem ist. Seine raffinierte Verarbeitung erlaubt es mir, ihn auch ohne BH zu tragen, seine Träger kann man verstellen. Mit 1 guten BH, Goldschmuck o. knalliger Bijou, 1 enger Jeans, und High Heels kann ich es auch für 1 Abend anziehen.

Szintén Mango. Spanyolországban eredetileg 4800Ft, Németo-ban és Ausztriában 5400Ft, én pedig akcióban 2700Ft-ért vettem. Ebenfalls Mango. In Spanien ursprünglich 16Eu, in Österreich 18Eu(!), bekommen habe ich es für 9Eu. 

Szintén 1 könnyű felső. Szolídan átlátszó, szolidan arany (ami a képen nem igazán látszik)  Ebenfalls 1 leichtes Oberteil. Dezent durchsichtig, dezent Gold (das man am Bild nicht sehen kann) 


Ehhez tökéletesen megy 1 barnás, bézses, esetleg arany színű bikini felső is! Persze lehet alá venni bandeau top-ot v. spagetti pántos toppot is.  Dazu passt auch perfekt 1 braun, beige, vielleicht gold farbiges Bikini Oberteil! Man kann aber auch ein Bandeau Top o. Spagetti Träger Top darunter anziehen.  




A fülbevaló csak a ráadás. Korál piros, igazi nyári szín. Egyébként nagyon jól megy az első felsőhöz. C&A eredeti ár 1490Ft, én 600Ft-ért vettem.  Die Ohrringe sind nur mehr die Zugabe. Korallenrot, eine richtige Sommer Farbe. Übrigens passen sie gut zu dem ersten Top. Von C&A, ursprünglich für 5Eu, gekauft für 2Eu.

Vegyétek a fáradtságot és járjátok a boltokat, megéri   Nimmt Euch die Mühe und zieht durch die Geschäfte. Es lohnt sich 

2 megjegyzés:

  1. Jó cuccok! A Mammutos Mangóban én is láttam pár szép és jó árú darabot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a Mango-tól eddig csak jó minőségű cuccaim vannak. A Mammut pedig nagyon szimpatikus, tiszta, rendes bevásárló. Nekem nagyon tetszett. Vasárnap de. szép időben csak lézengteg az emberek. Élvezet volt ekkora nyugalomban vásárolagatni! Csak ajánlani tudom.

      Törlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)