2015. február 27., péntek

Mango Jegging 2 színben - Mango Jegging in 2 Farben

Tavaly vettem 1 jegging-et a Mango-nál kiárúsításkor, és nagyon bevált. Lásd: "Jegging minden mennyiségben " Ezért megörültem, amikor az új cuccok között új jeggingeket is felfedeztem. Jelenleg 8 féle mosást kínálnak. Én kettőt vettem, 1 sötétkéket és 1 közepes, amolyan klasszikus farmer kéket.  Mind a két naci 7995Ft-ba került. Egyébként WOW! Eljutottunk végre oda, hogy a magyar Mango oldalon nem angolul van minden kiírva, hanem tényleg magyarul!! Még 1x WOW!  Letztes Jahr habe ich bei Mango ein Jegging im Abverkauf genommen, und ich bin mehr als zufrieden. Siehe mein Beitrag "Jeggigns". Deswegen habe ich mich sehr gefreut, als ich in der neuen Kollektion neue Jeggings entdeckt habe. Sie bieten zurzeit 8 verschiedne Waschungen an. Ich habe 2 gekauft, eine dunkelblaue, und eine mittel-, so eine Art klassiche Jeans-Blau. Für beide Hosen habe ich jeweils 24Eu bezahlt.



A sötétkék pont ma volt rajtam, látszik is a térdénél. Egyébként a sötétkék mosás általában szűkebb, a világosabbak pedig többet engednek. Ezért érdemes a világosabbakból kisebbet venni. De ez egyébként már a próbánál fel fog tűnni. Nekem a sötét 36-os, a világos 34-es.  Die dunkelblaue habe ich gerade heute angehabt, das siehr man auch beim Knie. Übrigens sind die dunkle Waschungen meistens enger, die helleren lassen mehr nach. Deswegen lohnt es sich von den helleren kleinere Größen zu kaufen. Das merkt man aber schon bei der Anprobe. Meine dunke ist 36, die helle 34er Größe.


 Azért keztem el venni a jegging-eket, mert szerettem volna szűkebb fazonú nadrágokat is hordani, de a Skinny-ikbe nekem nem fért bele a vádlim. Volt olyan gatya is, amiben 1 óra múlva már nem éreztem a lábujjaimat, annyira elszorította a lábszáram. A jegging-ekkel ilyen problémám nincs. Azonkívül a gumis derék is praktikus!  Ich habe begonnen, Jeggings zu kaufen, weil ich auch engere Modelle tragen wollte, und die Skinnies waren beim Wadeln alle viel zu eng. Entweder bin ich garn icht reingekommen, oder in einer habe ich nach 1 Stunde meine Zehen nicht mehr gespürt. Mit Jeggings habe ich das Problem nicht, und die Taile mit dem Gummi Bund ist ebenfalls sehr praktisch.





A Mango még mindig hozza a formáját! Hála Istennek!  Mango bringt seine Form noch immer! Gott sei Dank!






1 megjegyzés:

  1. Oh, nekem a nadrág a mumus. Már nem is merek rendelni, csak próba utáni vásárlás jöhet szóba. A Levis skinnyjei egyelőre úgy néz ki, bejöttek. Bár, túl sok választék, nincs. Lehet, meg kéne tanulnom nadrágot varrni:))

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)