2015. március 1., vasárnap

Mango pulóverek - Mango Pullis


Amikor a jeggingeket vettem, megláttam a kiárúsított darabok között 2 fehér pulóvert is. Már régóta szerettem volna új pulcsikat, vmi klasszikusat, amit bármihez fel lehet venni. Az egyik 1 vastagabb, 100%, halszálkás textúrájú, a másik 1 vékony, átlátszó 100% viszkóz, csipkeszövésű szvetter. Az egyik 10.000Ft-ról 5000Ft-ra, a másik 7000-ről 2600Ft-ra lett leárazva.  Als ich die Jeggings gekauft habe, habe ich im Abverkauf auch 2 weiße Pullis entdeckt. Der eine ist dicker, 100% Baumwolle, mit Fischgrätenstruktur, der andere ist ein dünner, durchsichtiger, 100% Viskose, weitmaschiger Pulli, Ersterer wurde von 30 auf 15Eu, letzterer von 20 auf 6Eu erniedrigt.



Mind a 2 pulcsi M-es méret. S-ben már nem volt, de nem is baj. Az 1 számmal nagyobb cuccoknak sokszor szebb az esése, kényelmesebbek, lezserebbek.  Beide Pullis sind Größe M. S haben sie nicht mehr gehabt, aber das ist gar nicht schlimm. Die 1 Nummer größere Sachen fallen oft schöner, sind bequemer und leger.













2 megjegyzés:

  1. Talán, újra divat lesz a fehér és az ekrü, esetleg a tojásszín is. Én is pont most rendeltem egy fehér kardigánt, 100% pamut verzióban. Jövő hétre várom a postást. Sajnos, fekete nem volt már pamutban, így tovább kell vadásznom. Szerintem, mindkét pulcsi nagyon elegáns, de akár egy könnyed nyári sétához is fel tudod venni.

    VálaszTörlés
  2. Sztem a feher es fekete orok divat :) Sosem megy ki.

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)