2013. március 16., szombat

Legújabb élményem a fodrásznál, avagy kiakadjak, ne akadjak?

Sokk.1: A fodrászom, aki mellesleg a szalon főnöknője is, beteg. Méghozzá egészen március végéig. Mivel nekem már 3 hete el kellett volna mennem a fodrászhoz, tovább várni végképp nem lehet...Uabban a szalonban a nekem megfelelő időpontban J. ér rá. Rendben. Elvégre csak korrigálni kell a fazon lenövését, semmi extra, elrontani nem lehet. Eltelik 5 nap, megjelenek a szalonban és közlöm a kis fodrász inassal, h ki vagyok és kihez jöttem. Nagy szemeket mereszt rám, nagyon érti. Nem 17h, hanem 17:30h. Mondom az nem lehet, 2x is  egyeztettünk. Eddigre már a szalon egyetlen férfi fodrásza, E. is megjelenik, akiről hamar kiderül, h ő a főnök helyettes. Elcsigázott, kimerült szemekkel néz rám. Sokk 2.: J. beteg, hozzá lettem beosztva, de kicsit várni kéne. Felajánlja, h csinál nekem 1 kávét, amíg várok, de én inkább megyek még 1 kört. Bevásárlóközpontban vagyok, van mit nézelődni. Ekkor végre találok 1 fülbevalót és 2 gyűrűt leárazva a Claire's-nél, ami az egyébként addig totálisan sikertelen shopping-olásomat 1 kicsit helyre billenti. Újra a szalonban maga E. mossa a hajam, ami egyébként mindig az inasok feladata. Feltesz 1 pakolást, majd szintén ő maga készít nekem 1 kávét. Közben az egyik inas állandóan mindenféle kérdésekkel bombázza, h már nevetnünk kell. Nem kétség, áll a bál, totális a káosz, mindenki azt várja, h majd ő megmondja, mi a köv. lépés. Majd elrohan hátra befejezni a másik kuncsaftot, ami kb. dupla annyi ideig tart, amint ameddig a hajpakolásomnak fent kéne lennie. Nem baj, addig alszom 1 kört, elvégre a Thai Chi miatt hajnali 4:30h-kor keltem...Azért idővel csak-csak haladunk. Miután helyet foglaltam nem kezd bele, hanem megkér, h iszogassam csak a kávémat mindjárt jön. További 5-8 perc telik el. Felteszi a köpenyt és olyan szorosra húzza a nyakam körül, h alig kapok levegőt. Aztán csak nekilát, 1 teljesen más stílusban, mint amihez a főnöknőtől szokva vagyok. Hát, nem tudom, h jó lesz-e ez így, de nem ugatok bele. Elvégre nem én vagyok a szakember, és uahhoz az eredményhez többféle módszer is vezethet.



Csörög a telefon, E. megpróbálja mobilizálni a többieket, de azok elég céltalanul rohangálnak föl-le a szalonban, és a legtöbb esetben meg sem hallják, ha mond vmit. Közben betáncol E. köv. vendége és mellettem foglal helyet. Egy ideig beszélgetnek, miközben E.szárítja a hajam, de nem sokára 1xűen átadja a feladat befejezését az egyik inasnak. A hajam szépen, de unalmasra lett levágva, most pedig még egészen laposra is szárítják. A fejem lassan vmi hosszú, keskeny gombára hasonlít. Közben E. megbeszéli a vendégével, h milyen színűre fessék a haját. Ebben a percben van itt az ideje, h a földhöz csapódjon 1 vizes pohár és 1000 darabra törjön. Ilyen kaotikusnak még soha nem láttam ezt a szalont és a végeredménnyel sem vagyok 100%-ig elégedett. Kivághattam volna a raplit már az elején, de mi értelme lett volna? Azt, hogy többen is lebetegedtek a többi fodrász szívja, mert most dupla annyi munkát kell elvégezniük, mint normális esetben. Sőt! Olyasmit is meg kell csinálniuk, amit egyébként nem, amihez egyébként nem, v. nem igazán értenek. Személyzet hiányában akár le is mondhatták volna az időpontomat. E. egyértelműen nem erős kezű vezető és a főnök helyettesítése látszólag terheli. Ettől függetlenül csak megoldották az időpont problémát, E. csak végzett 1x-re 3 kuncsafttal és mindent megtett annak érdekében,  h mindenki elégedett legyen. Hogy nem tudta az egyéniségemnek megfelelően beszárítani a hajam, na ez nem nagy dolog. A legtöbb fodrász nem tudja. Ha pedig arra gondolok, h mennyire nyaggatták az inasok akár 1 festék kikeverése miatt is, kész csoda, h nem vesztette el az önuralmát...Ők talán még jobban szenvedtek a főnöknő hiányától, mint én :-) Hát nem akarom megtudni milyen állapotban volt a banda, amikor 21h-kor végre letehették a lantot.... 

1 megjegyzés:

  1. Ezek szerint, még szerencsésen megúsztad. Vajon, az utolsó vendég, milyen hajzattal távozhatott??? o.O Még jó, hogy festést, melírt nem kértél.

    VálaszTörlés

Szia! Köszi, h kommentálsz:-)
Hey! Danke, dass Du komentierst:-)